-
13.12.2025, 20:15
Фото
Крадене українське зерно з окупованого Криму відправляють у Саудівську Аравію
-
13.12.2025, 18:02
Фото
Кримський «муфтіят» провів чергову урочистість для учасників війни проти України
-
13.12.2025, 15:49
Окупований Крим пасе задніх в російському рейтингу доступності нових автомобілів
-
13.12.2025, 13:26
Фото
В окупованому Криму відкрили виставку, присвячену регіональному сепаратизму
-
13.12.2025, 11:14
Фото
Кримські колаборанти повідомили про «вшанування пам'яті героїв СВО переселенцями з України»
-
13.12.2025, 08:52
В окупованому Криму зростає колонізація невеликих міст і сіл
-
12.12.2025, 19:56
Фото
“Примари” ГУР у Криму спалили чергові дороговартісні цілі московитів
- 12.12.2025, 19:08 Фото
-
12.12.2025, 17:10
Учасники війни проти України активно обробляють молодь в окупованому Криму
-
12.12.2025, 15:07
Половину холодильників на російському ринку зроблено в Криму, – місцеві колаборанти
- 12.12.2025, 13:09 Фото
- 12.12.2025, 11:04 Фото
-
12.12.2025, 08:55
Кримські колаборанти заявили про зростання експорту товарів до Білорусі на 40%
- 11.12.2025, 20:34 Фото
-
11.12.2025, 18:55
Фото
Трамп припустив перемогу росії у російсько-українській війні, бо «розмір, як правило, бере гору»
-
11.12.2025, 17:19
В окупованому Сімферополі підліток з інвалідністю загинув через жорстокість матері
-
11.12.2025, 15:11
Фото
Окупанти планують комерціалізацію об'єктів культурної спадщини: кримські пам'ятки під загрозою
-
11.12.2025, 13:01
Держава-окупант змусила підлітків присягати їй на вірність з 14 років
-
11.12.2025, 10:49
Фото
На Вінниччині та Чернігівщині попрощалися з захисниками – уродженцями Криму
-
11.12.2025, 08:34
Окупанти засудили викладача з Сімферополя за «заклики до вбивства росіян»
У Севастополі скандал з обіцяними п’ять років тому пасажирськими катерами
«Департамент транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури» окупованого Севастополя повідомив, що два нові пасажирські катери проекту PV20S, доправлені до міста наприкінці минулого року, цього року на лінію не вийдуть.
Зазначається, що готовність одного судна, яке перебуває на території
судноремонтного заводу «Вимпел» у Комишовій бухті, становить 98%, іншого – 90%.
Наразі відбувається додаткове устаткування суден, після чого до кінця року буде
проведено швартові та ходові випробування.
Окремо у «відомстві» зазначають, що судна вийдуть на внутрішні
міські перевезення після «реєстраційних дій».
При цьому повідомляється, що готовність ще трьох нових
пасажирських катерів, які будуються на виробничому майданчику верфі ЗАТ
«Нефтефлот» у Самарі (РФ) для окупованого Севастополя, є ще меншою – 60%.
Будівництво п'яти нових пасажирських катерів у рамках замовлення
«ДУП «Севелектроавтотранс ім. Круподьорова» розпочалося ще у 2020 році, для
чого з АТ «ЦКБ «Нептун» (Санкт-Пєтєрбурґ) було укладено «контракт» на 1,245
млрд рублів (за теперішнім курсом – близько 660 млн гривень), проте
обіцяний вихід катерів на лінії 1 травня 2022 року не відбувся. Згодом
«контракт» було розділено між ЗАТ «Нефтефлот» (Самара) та суднобудівним заводом
«Ростр» (Новая Ладоґа).
Зроблені наприкінці травня фотографії порожніх корпусів катерів
на річці Волзі у Самарі було оприлюднено в мережі. Зазначається, що судна були
закладені в червні 2020 року і спущені на воду у 2024 році (приблизно
наприкінці листопада), однак не були здані в експлуатацію, оскільки замовник
відмовився від них через пропуски всіх можливих термінів побудови. Вигляд
річкових суден викликав багато питань у мешканців окупованого
Севастополя – зокрема, наскільки вони пристосовані до морських умов.
Разом з тим іронію викликали амбітні плани самарського підприємства щодо
перспективи будівництва суховантажів.
Крім цього, відзначається також загальна неготовність причалів
для пасажирських суден у Севастополі: зокрема, деякі з них перебувають в
аварійному стані, а понтонний причал Інкерман-2 затонув; причал на Радіогірці
ремонтується вже кілька місяців.
Тим часом «державне» підприємство «Севелектроавтотранс», яке
займається пасажирськими перевезеннями в окупованому місті, оголосило черговий
конкурс на оренду катера для цієї мети до кінця року; йдеться про пошуки судна
місткістю від 90 осіб. Останнім днем прийому заявок на участь у конкурсі
визначено 2 липня. Один повний місяць користування катером разом з екіпажем
оцінюється майже у мільйон рублів (близько 530 тис. гривень).
Як відомо, одразу 5 пасажирських суден, якими розпоряджається «Севелектроавтотранс» («Ґріґорій Овчінніков», «Молодьожний», «Норд», «Персей» та «Плутон») вже кілька років перебувають у ремонті і, ймовірно, не повернуться на лінії до завершення «судових розглядів» у суперечках із підрядником.