- 17.06.2025, 18:41
-
17.06.2025, 16:59
Фото
У Керчі затримали місцевого мешканця за «співпрацю» з українською розвідкою
-
17.06.2025, 15:12
Подальше введення жорстких санкції проти рф: дискусії на полях саміту G7
- 17.06.2025, 13:47
- 17.06.2025, 12:08
-
17.06.2025, 09:55
Фото
У Києві відбулося погашення марки та конверту з нагоди 100-річчя «Артеку»
- 17.06.2025, 08:37 Фото
- 16.06.2025, 22:16 Фото
-
16.06.2025, 19:33
Фото
Активісти руху "Жовта Стрічка" поширили нові символи спротиву в різних містах Криму
-
16.06.2025, 17:44
Туристичні вподобання росіян на літо 2025 року змінилися: у пріоритеті Камчатка, Сахалін, Куріли
- 16.06.2025, 15:57
-
16.06.2025, 14:12
Севастопольське авіапідприємство виконуватиме російські державні оборонні замовлення
-
16.06.2025, 12:13
Аеродром "Саки" окупанти в паніці намагаються захистити бетонними спорудами
- 16.06.2025, 11:17 Фото
-
16.06.2025, 10:20
У Керчі окупанти розпочали вербовку студентів до військових освітніх структур Міноборони рф
-
16.06.2025, 08:35
Портова інфраструктура Севастополя завдячує своїм існуванням решті окупованих територій України
- 15.06.2025, 21:28 Фото
- 15.06.2025, 19:22
-
15.06.2025, 18:34
Відкриття тимчасового ринку на ялтинському автовокзалі було перетворено на пропагандистське шоу
-
15.06.2025, 16:48
Фото
Російський уряд викине з резерву мільярди на пропагандистський комплекс біля Херсонеса
Росіяни намагаються повернути гроші за путівки до Анапи – передумали відпочивати через розлив мазуту
Готель «Джамайка» в Анапі відмовляється повертати гроші після анулювання броні через розлив мазуту. Про це повідомляє кримський паблік.
Як йдеться у повідомленні, ще у листопаді 2024 року жінка на ім'я
Олександра придбала путівку до готелю на червень, заплативши майже 150 тис.
карбованців. Однак після новин про забруднення Чорного моря мазутом, який
виплив із танкерів, що затонули, вона відмовилася від поїздки і запросила
повернення коштів. «Голос Криму» про це неодноразово писав. На
кримських пляжах знаходять все нові плями мазуту.
Незважаючи на запевнення про повернення передоплати протягом 30 днів, гроші
так і не були повернені, а працівники готелю перестали виходити на зв'язок.
Туристка подала досудову претензію і звернулася до «Росспоживнагляду», але
поки не отримала жодної допомоги.
«Гроші ніхто не збирається повертати, на контакт не йдуть, слухавку бере лише відділ бронювання, і нічого ніхто не знає. Надаються номери телефонів, на які ніхто ніколи не відповідає. Жодної інформації», — заявила Олександра.
За словами жінки, з такою самою проблемою зіштовхнулися ще щонайменше 30
сімей.
«Голос Криму» вже писав про те, що
курортний сезон 2025 року стане справжнім випробуванням для окупованого Криму.