11.05.2025, 23:16

Росія обходить санкції через Індонезію, - СЗРУ

Служба зовнішньої розвідку України повідомила про те, що в умовах західних санкцій росія шукає альтернативні маршрути для експорту нафти і нафтопродуктів. 

Зазначено, що У 2025 року найбільшим перевалочним пунктом російської нафти став індонезійський порт Каримун. При цьому робота терміналу не контролюється владою Індонезії – термінал перебуває в зоні вільної торгівлі та поза юрисдикцією країни.

"Перевалка через Каримун дає можливість російським компаніям обходити санкції. У порту російські нафтопродукти змішують з нафтопродуктами з інших країн походження. Після цього енергоносії вважаються індонезійськими, і західні санкції до них не застосовуються. Згодом нафтопродукти реескпортуються до Сінгапуру, Малайзії та Китаю", - інформує СЗР України.

Відповідно даним СЗРУ, від початку 2025 року через Каримун з порту Усть-Луга (росія) експортовано 590 тис. т мазуту (в січні–березні 2024 року – близько 100 тис. т). Крім того, у 2025 році вперше у порту з росії було відвантажено близько 217 тис. т дизеля; 50 тис. т нафти; 217 тис. т дизельного палива.

"Упродовж березня–квітня 2025 року до Каримуна прибули щонайменше три вантажі на танкерах, які перебувають під санкціями ЄС та Великої Британії. Посередниками у торгівлі підсанкційними товарами є маловідомі торгові фірми, які часто змінюють свої назви до того, як прибудуть до кінцевих пунктів призначення", - інформує СЗРУ.

Про нафтові схеми росії: хто досі купує сировину і допомагає агресії проти України пропонуємо подивитися відеопрограму з Андрієм Клименком, керівником Інституту Чорноморських стратегічних досліджень, головним редактором порталу BlackSeaNews. Зокрема експертно розбираємось із закупівлями російської нафти Китаєм: які реальні обсяги і як це допомагає економіці рф. Чому й Індія залишається ключовим покупцем російської нафти, і чи не вдалося знайти аргументи, щоб змінити цю ситуацію? 






74 views
Розгорнути більше...