11.06.2025, 15:17

У Севастополі підприємство після скарги «губернаторові» перейменувало «українські» торти

«Губернатор» Севастополя Міхаіл Развожаєв у прямому ефірі місцевого телебачення, підконтрольного російським окупантам, на скаргу проросійськи налаштованої мешканки міста, що зажадала заборонити випуск на місцевих кондитерських підприємствах виробу під назвою «Київський торт».

«Цей завод не наш, він тільки територіально перебуває на нашій землі. Я випадково дізналася, що він випускає три види українських тортів – «Шляхетний», «Старокиївський» та «Хрещатик». Я порушила це питання перед «департаментом сільського господарства та споживацького ринку», мене уважно вислухали і сказали, що я не розумію, що ці торти підвищують економіку міста. Я тоді попередила, що телефонуватиму до ФСБ з цього питання. Це непатріотично!», – заявила невідома жінка під час телефонного дзвінка до студії.

У відповідь Развожаєв закликав співрозмовницю «не впадати у крайнощі» й не ототожнювати українців, їхню мову та культуру з вигаданим кремлівською пропагандою «нацистським режимом, з яким бореться Росія у рамках «СВО*». На додачу він нагадав про пам'ятники Тарасові Шевченкові та Лесі Українці в окупованому місті, страви української кухні в місцевих ресторанах, а також про «дружбу двох народів», родичів «по інший бік фронту» та «спільність ідеалів».

«Це вже війна з самими собою, на ураження. Цього не можна допустити. Треба розділяти: є зрадники, які підтримують ворога і щодо яких ми маємо бути абсолютно непримиренними, і є те, що ототожнюється з ними, але не є ворожим для нас сьогодні. В нас інші вороги, з якими треба боротися. Але, напевно, не з елементами культури – якщо вона, звісно, не спрямована як знаряддя пропаганди проти нашої країни. Тут нам усім треба бути мудрішими», – заявив «губернатор» Севастополя.

Як вдалося з'ясувати «Голосу Криму», йшлося про Севастопольский хлібокомбінат, відомий також як ТОВ «Царь хлеб». Підприємство фактично було місцевою франшизою торгової марки «Цар Хліб», створеної на базі ТДВ «Івано-Франківський хлібокомбінат», і після російської окупації Севастополя продовжило випуск продукції під видозміненим брендом «материнської» компанії. Наразі на сайті севастопольського підприємства згадані вище види тортів у пропозиціях відсутні. Крім цього, було встановлено, що принаймні торт «Старокиївський» було поспіхом перейменовано на «Діалог», а «Хрещатик» – на «Подарунковий»; нову назву торта «Шляхетний» з'ясувати не вдалося.

________________________________

*«Спеціальна військова операція»: так кремлівська пропаганда називає війну проти України.


302 views
Розгорнути більше...